یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد ارزان كفش Hi

خريد اينترنتي كفش فانتزي خوشكل هاي

خريد كفش چرم فيروزه اي  دخترانه مارك هاي

a-hi-p

كفش دخترانه hi،اين كفش زيبا داراي طراحي موافق با سلايق دختران شيك پوش و سخت پسند بوده و شما اين مدل را پاي هركسي مشاهده نخواهيد كرد اين كفش زيبا در سه رنگ آبي، صورتي و فيروزه اي در دايناسور ارائه ميگردد و …

قيمت: ۳۵۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

 

a-hi-g

كفش دخترانه hi

جنس:چرم مصنوعي باكيفيت

موجود در سه رنگ سبز فيروزه اي،صورتي و آبي

سايز بندي:۳۷ الي ۴۰

دور دوزي شده و مقاوم

بسيار سبك و مناسب پياده روي

داراي لوگوي Hi

اجمالي محصول:

كفش هميشه از لحاظ سبكي و راحتي به عنوان مهمترين عنصر در پوشش ما تلقي مي شود. همانطور كه براي پاييز و زمستان خود به دنبال لباس هاي گرم هستيد، بايد به دنبال كفش هاي مناسب براي اين فصول سرد سال نيز باشيد. حال وقت آن است تا با صندل هاي خود خداحافظي و به بوت هاي چرمي تان سلام كنيد.در اين بخش بهترين برندهاي كفش دخترانه را به شما معرفي خواهيم كرد.

بهترين كفش‌ها براي پياده‌روي، كفش‌هايي هستند كه به خوبي پاها را در بر‌گيرند و هنگام پياده‌روي به عنوان محافظي براي پا عمل كنند. همچنين انعطاف‌پذير باشند و پا در آن خسته نشود. كفش‌هاي پياده‌روي بايد بسيار سبك باشند به نحوي كه اصلا احساس نكنيد كفشي به پا داريد.

 ‌اگر با كفش پاشنه‌دار مشكل داريد بهترين راه حل اين است كه، آن را به پا كنيد و چندين بار در مقابل آينه‌هاي بزرگ قدم بزنيد. يادتان باشد اول بر ‌روي فرش آنها را امتحان كنيد و از زواياي مختلف، حركات و قدم زدن خودتان را در آينه ببينيد. با انجام اين كار، با تسلط و اطمينان خاطر بيشتري مي‌توانيد اين كفش‌ها را بپوشيد.‌

 فقط به رنگ و مدل كفش نگاه نكنيد و فقط دنبال مُد نباشيد، بلكه دقت كنيد كفشي كه مي خريد كاملا راحت و مناسب پاي شما باشد، زيرا سلامت پاهاي شما به كفش شما نيز بستگي دارد و سلامت پاها بر سلامت كل بدن موثر است.

قيمت: ۳۵۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

big-hi

كفش دخترانه hi

فانتزي و زيبا

در رنگبندي متفاوت

مخصوص خانوماي خوش سليقه

قيمت: ۳۵۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

خريد كفش دخترانه ارزان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.