دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خريد ارزان كفش ريبوك اصل

خريد اينترنتي كفش ريبوك سفيد مشكي جي اب ۶۰۰۰

خريد كفش ريبوك مردانه مشكي خط دار

38ec298b-294e-4b8a-8d8d-b7086c8feeb1

كفش Reebok مدل GL 6000،اين كفش ورزشي داراي برندي مشهور و معروف با نام ريبوك مي باشد دايناسور براي آقايان خوش پوش و خوش تيپ اين كفش ورزشي زيبا و سبك را پيشنهاد مي كند شما مي توانيد به آسوني با راهنمايي سايز بندي كه در ادامه برايتان گذاشته شده سايز مورد نظر خود را انتخاب كرده و كفش خود را از فروشگاه خريداري نماييد

قيمت: ۳۹۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

 

2913-cover-2

 خريد كيف و كفش

 ويژگي هاي كليدي:

سايز بندي:۴۱ تا ۴۴
بسيار نرم و راحت
امكان استفاده در باشگاه و فضاي سبز
جنس رويه:الياف مصنوعي
جنس زيره:پلاستيك كوپليمر (EVA)
رنگ بندي:تمام مشكي و دوگانه مشكي توسي
داراي زيره دور دوزي شده با عاج هاي كوچك  و بزرگ جهت جلوگيري از لغزش و انعطاف پذيري بيشتر
داراي رويه مشبك جهت گردش هوا داخل كفش

معرفي اجمالي محصول:

شركت ريبوك يك توليد كننده كفش هاي ورزشي، پوشاك و لوازم ورزشي و شركت تجهيزات ورزشي بريتانيايي مستقر در شهر كانتون، ماساچوست، ايالات متحده آمريكا است. نام آن از تلفظ آفريقايي ربوك(REBOOK) كه يك نوع غزال آفريقايي است، گرفته شده است. سابقه ريبوك به دهه ۱۸۹۰ بر مي گردد كه شخصي به نام جوزف ويليام فاستر خود را به عنوان اولين سازنده كفش هاي ورزشي ميخ دار معرفي كرد. تا سال ۱۸۹۵ او شركتي در شهر بولتون با نام اصلي جي.دبليو فاستر و پسران تاسيس كرد و پس از مدتي اين كمپاني كفش هاي خخود را به كليه ورزشكاران سرتاسر جهان عرضه مي كرد. در سال ۱۹۵۸ دو نوه بنيانگذار كفش دوزي، شركتي ايجاد كردند و نام آن را با الهام از يك غزال آفريقايي ريبوك ناميدند  كه در نهايت با كمپاني فاستر و پسران ادغام گرديد. جو و جف فوستر نام را در لغت نامه‌اي پيدا كردند كه ،جو فوستر در يك مسابقه برده بود. اين ديكشنري نسخه‌ي جنوب آفريقايي بود، براي همين، اينگونه تلفظ مي‌شود..در سال ۱۹۸۱ جمع فروش ريبوك ۱/۵ ميليون دلار بود و نقطه عطف سال بعد بوجود آمد كه ريبوك اولين كفش ورزشي طراحي شده براي بانوان را عرضه كرد كه با عنوان فري استايل معروف شد.
سال ۱۹۸۶ ميزان فروش ۹۱۹ ميليون دلار
سال ۱۹۸۷ ۴/۱ ميليارد دلار
سال ۱۹۹۱ ۷/۲ ميليارد دلار و به عنوان بهترين و نوآورترين شركت سازنده وسايل ورزشي در جهان شناخته شد.

شركت آديداس در سال ۲۰۰۵ ميلادي با پرداخت مبلغ ۳ ميليارد يورو توانست تمام سهام شركت آمريكايي ريباك را خريداري كند و عملا صاحب اين شركت شود.اما چيزي كه جلب توجه كرد، سياست مديران آديداس بود كه پس از خريداري ريباك نام اين شركت را تغيير ندادند ، چرا كه نميخواستند با اين اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند و فقط تكنولوژي آديداس را در خطوط ساخت محصولات ريباك جايگزين كردند.
ادغام آديداس با ريبوك در ژانويه سال ۲۰۰۶ را مي توان فصل جديدي در تاريخ ريبوك دانست. ادغام اين دو برند مطرح با يكديگر به انها اين فرصت را مي داد كه با ايجاد ويژگي هاي مكمل در اين دو برند به بازار گسترده اي دست يابند و توانايي ارائه محصولات متنوع تري را به بازار داشته باشند.

كفش Reebok مدل GL 6000

ويژگي منحصر به فرد اين كفش داشتن رويه شبكه اي مي باشد كه باعث جريان هوا دخل كفش شده و در نهايت از عرق كردن و بوي بد جلوگيري مي نمايد..و همچنين داشتن كفي شيار دار كه باعث انعطاف پذيري هر چه بيشتر آن شده است.اين كفش در سايزبندي  ۴۱ تا ۴۴ موجود مي باشد.

قيمت: ۳۹۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

10f07fde-3e5a-4f0e-9047-679db2f4b54b 43b5c9f9-5e57-4b59-9ed3-37d58e618a91

راهنماي سايزبندي كفش هاي ورزشي:

به دليل متفاوت بودن سايزبندي در برندهاي مختلف توصيه ميشود پايتان را به سانتي متر CM اندازه گيري نماييد. براي اين كار كافي است طبق شكل زير پايتان را در سطحي صاف قرار دهيد و به صورت عمود و دقيق علامت گذاري نماييد. سپس با استفاده از متر يا خط كش طول پايتان را اندازه گيري نماييد.

a01-cover

اكنون عدد به دست آمده را در جدول زير قرار دهيد و سايز كفش خود را تعيين نماييد.

cover-size-1

قيمت: ۳۹۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

خريد ارزان كفش

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.